synergy
Discovered avatar
|
Post by synergy on Jul 6, 2008 21:17:01 GMT 1
Wacht maar, je zult hier nog wel eens naar terug verlangen. Ik tenminste zou wel weer terug naar de middelbare school willen. Examenstress? Dat is toch maar 1x in je schoolloopbaan, werkstress piekt om de 3 dagen.
|
|
|
Post by soulthief on Jul 7, 2008 9:25:54 GMT 1
geen idee wat jij voor werk doet maar ik heb nou niet echt bepaald werkstress ofzo^^ ik heb juist best wel relaxed werk
|
|
|
Post by globebender on Jul 7, 2008 14:36:42 GMT 1
sorry dat ik ga spammen maar ik moet dit doen anders kan ik het portret niet zien ¬¬ het bericht dat je moet sturen : Het is raar maar hat werkt ! Wil je het portret zien van je ware liefde ? stuur dan het bericht aan 10 personen en gaat op deze site : patatina-val.ifrance.com/liefde.html Je zal het portret zien van het persoon dat van je houd. je zal verrast zijn (het portret is 90% betrouwbaar) HET WERKT ECHT !!
|
|
|
Post by soulthief on Jul 9, 2008 10:21:29 GMT 1
jaja... geloof je nou echt in die ongein? net alsof ze aan je IP kunnen zien hoe je in elkaar steekt en wat je leuk vind... en dan ook nog een foto van je ware liefde kunnen late zien............ als doet soort ketting dingen zijn onzin... en als het wel allemaal waar zou zijn zou ik nu al minstens 20 keer dood zijn, waaronder minimaal 13 keer vermoord en daarvan weer 6 in me slaap, ik zou de rest van me leven alleen nog maar ongeluk hebben en nooit meer geluk in de liefde.... MAAR.. ik leer nog steeds, ik heb net zoveel geluk en ongeluk als normaal en het al ruim 3 jaar een relatie..... dus daarom... zijn ook dit soort dingen bullshit....
|
|
|
Post by DarkArchAngel on Jul 19, 2008 15:45:04 GMT 1
Zeker man, allemaal bullspit, nutteloze rotzooi, k wou dat ze us ophielden met al die dingen..
|
|
|
Post by globebender on Oct 18, 2008 17:00:52 GMT 1
wwaaaaah ik ben 2 maanden weg geweest en meteen focking veel nieuwe dingen O.O
|
|
kataang
Master earthbender
love and hug -- hugs and kisses
|
Post by kataang on Oct 28, 2008 12:21:37 GMT 1
ja best wel, wie heeft er zin om er weer even leven in te brengen?
|
|
kataang
Master earthbender
|
Post by kataang on Oct 28, 2008 12:22:41 GMT 1
oke ik doe het wel weer, *zucht* hahaha Anyway, wie kijkt er elke dag avatar op nickelodeon? ze zijn nu bij het boek aarde, gister was de bibliotheek. en elke zondag is volgensmij een nieuwe aflevering, toch?(ik heb vorige week gekeken en toen was de ena laatste aflevering er, dus die voor 'avatar aang' )
|
|
|
Post by Admin on Oct 29, 2008 19:09:34 GMT 1
zijn ze al zo ver! lol ik zal zondag wel kijken, ik had vorige zaterdag spongebob in atlantis de movie gekeken!!! hehe had ff nix te doen
|
|
kataang
Master earthbender
|
Post by kataang on Oct 30, 2008 8:59:24 GMT 1
hahahahhaah!!! Faaaackingdroog, was het een beetje een leuke film? Hij is zondag wéér op tv hè? kun je wéér gaan kijken, waaahaha!
|
|
|
Post by DarkArchAngel on Nov 1, 2008 11:54:29 GMT 1
Lol mensjes. Ik kyk alleen af en toe avatar als het toevallig op tv is als ik langszap Hoe laat komt t op zondag dan?
|
|
tyleefreak
Skilled earthbender
u know i'm awesome...
|
Post by tyleefreak on Nov 3, 2008 22:59:59 GMT 1
hallo iedereen! (gwn ff zegge, ben belgisch )
|
|
ĸɑѕi♥
Master Avatar
wtf mate?!
|
Post by ĸɑѕi♥ on Jan 10, 2009 12:22:33 GMT 1
Ik hou van je everyone O.o
hoe gaat het?
|
|
tyleefreak